Sunday, May 31, 2009

Terms of use

Creative Commons License
ကၽြန္ေတာ္ ဘေလာ့ဂ္ကို လာလည္တဲ့ မိတ္ေဆြ တစ္ခုခု ရသြားမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးသားတဲ့ Talkii about Freedom ဘေလာ့ဂ္ဟာ Creative Commons Attribution 2.5 Australia လိုင္စင္ေအာက္မွာရွိပါတယ္။ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဆီက ပုံေတြ၊ စာေတြကို စာဖတ္သူ ႀကိဳက္သလို ကူးယူမွ်ေ၀ႏိုင္ပါတယ္။ Reference အေနနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ နာမည္နဲ႔ အင္တာနက္လိပ္စာကို ထည့္ေပးရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္လို႔ ေျပာပါရေစ။ လာေရာက္လည္ပတ္တဲ့အတြက္လည္း ထပ္ၿပီးေတာ့ ေက်းဇူးတင္ပါရေစ။